Saturday, November 15, 2008

arhh serabot...........

aRhhhh......aku ingin jer menjerit kuat2 nie..serabotnyer..apa laa nak jadi ngn aku nie..asyik2 buat benda yang selalu menjadi faveret aku dan selalu menjadi kegemaran aku yang selalunya menyebabkan kesusahan aku...dan akhirnya yang merana aku...Ohh!!!sedihnya..

manusia..manusia..manusia...memang xpernah nak berubah...itulah adat manusia..aku pon tak tahu apakah yang menyebabkan seseorang manusia itu untuk berubah..adakah motivasi xcukup2 lagi disana sini..kejayaan demi kejayaan ker?entah laa..tepok dada tanya selera..semua nya terletak di hati dan otak manusia itu sendiri..

benda yang selalu menjadi faveret aku macam big mac kt mcdonald kalau makan dengan pelahap ataupon otak2 kempas johor iaitu MEMBUANG MASA dan MENANGGUHKAN KERJA..bak kater orang putih PROCRASTINATIOn..

uish..biler laa..biler laa..aku rase kalau aku nampak laa individu menangguh masa nie mcm mane rupa bentok asal dia memang aku tangan2 jer..ahhh..bengang btoi laa dengan diri sendiri nie..membiarkan diri aku dipengaruhi oleh setan durjana untuk membiarkan diri aku terkulai layu dan membiarkan kerja aku tidak teratur dan tersusun dengan cantek sekali ibarat rembatan gol wayne rooney walaupon aku bukan peminat MAN U yang x bleh blah....ahhh..

kena berubah nie...kena berubah nie...hari ni..aku telah membuatkan diri aku terasa bangang lagi dengan tabiat aku ini...aku tafsirkan membuang masa ngn menangguh kerja nie umpama berinzal dengan diri sendiri jer aku rase bak kata kasarnya MELancap..uisshhh.bila dh klimaks,then terasa bangang n last2 pkir2kan aku nie dh berinzal dengan diri sendiri rupa-rupanya..bukannya berjimak dengan seronoknya umpama pasangan suami isteri yang menikmati malam pertama mereka dengan melaga-lagakan lubang kencing masing-masing..ahhhh..bosan!!.dh jauh aku mengarut nie..

akhirnya siap jugak assignment aku yang x seberapa aku buat,nasib baik mempunyai ahli2 lain yang mantap..tapi rasa malu ar..ahhh..padan muka aku la..sapa suruh buat taik kat diri sendiri..

Ya Allah,bantu laa hambamu yang hina dan lemah ini untuk membuang tabiat buruk ini dan mengelakkan jauh2 setan durjana yang sering menembak panah beracun ke dalam hatiku ini..kejayaan dalam melawan nafsu diri sendiri yang aku inginkan..berkatilah aku..Amin

No comments: