Thursday, November 13, 2008

semangat berpagi-pagi!!

pagi ni aku bangun dengan ckup segar,pasai semalam tepat 2 pagi aku dh lelap..benda yang jarang2 aku buat lebih kurang 6,7 tahun kebelakangan nie..masalah aku yang cukup ketara dari dlu lagi cuba aku overcome INSOMIA..huh!!

klau dulu,dh dengar azan subuh baru aku lelap..tak pon lepak sembang2 kote ngn kengkwan sampai le pagi baru laa nak tido...itu pon blom citer kalau kuar menghabiskan duit n buat maksiat mata kt luar agi..then terlajak tido sampai laa matahari dh terik n mengejek2 aku suruh bangun kuar umah..itupon kalau aku ader WILL POWER,bak kate omputih..huhhuhuhuhuhhuuh..itu laa nak kena BERDISPLIN lagi r dlm hidop nie..kena jadi skema ckit laa dr biasa..btollah org cakap manusia normal nie tido 5,6 jam sudah cukup sebenar nye..

WILL POWER+SELF DISCPLINE= Positive Attitude

hari ni aku set target next time aku nak tido awal lagi,so pagi aku leh bangun lagi awal..dh laa org kata bangun pagi nie murah rezki,orang kata laaa..tapi mengikut firasat aku,hari ni aku akan berjumpa dengan miracles..coz jp g aku der lunch ngn orang besar..xlah besar maner orang nye..cuma pangkat dia jer besar,so orang dia maintain lagi la cm manusia normal..
huhuhuh..dh laa kt opis nie,antara yg datang awal ader laa Top performer2 company aku.terasa cm to performer lak... :p

No comments: