Saturday, May 16, 2009

Mati Hidup Kembali-BUTTERFINGERS

RANGKAP 1
Jalan raya terlampau sunyi
untuk ku terus bermimpi
mataku belum mengantuk lagi
bawa ke mana sahaja aku pergi

RANGKAP 2
tunjukkan ku bulan gerhana
tiada siapa nak ku jumpa
benda yang tiada ku sangka ada
oh tak mengapa tidak mengapa

KORUS 1
Malam semalam gundah gulana
hari ini hari mulia
tak pernah daku rasa begini
seperti mati hidup kembali
bawa ku hilang dari ingatan
hari ini sehingga esok
tak pernah daku rasa begini
seperti mati hidup kembali

RANGKAP 3
angkasa penuh dengan berlian
ku capai sebelah tangan
sebalik awan ada cahaya
bercahaya selamanya

daku tertawa seorang diri
darah yang mengalir terhenti
fikiran ku melayang-layang
tiada siapa yang perasan

ULANGI KORUS 1
seperti mati hidup kembali


huh..laghu nie skrg menjadi antar laghu faveret aku yg bila lalu je kt halwa telinga aku..memang mengalir pantas je darah n bergerak kencang je jantung akuh..
sungguh lame btol laa x singgah kt sini..dkat dua blan kot..huhuhuh..sje je aku x bukak dn membiarkan tangan nie menari2 diatas keyboard...utk kasik rindu..huhu..memang rindu gak laa..pejam celik,pejam celik,pejam celik..begitu pantas mase berlalu..alhamdulillah Allah SWT masih memberikan ku kesempatan dn peluang untuk menulis di atas papan kekunci ini..
tgk2 dh blan 5 dh..huhu,,hampir nak msuk stgah tahun sudah 2009 berlalu..banyak gak laa increasing dan improvement dalam hidop aku sendiri..yang aku rasekan laa..tak tahulaa atau hanya aku yg syok sendiri je..huhuhuhu :)

busy ckit dis week,ahad nie ade wat kenduri cukur jambul anak buah kesayangan aku,Mohamad Danish ngn kenduri doa selamat tu arwah Mak ngn Ayah..Along dengan bersemangat siap suh kengkwan wt pelamin lagik tuk Danish..agak lawa n menarik gak laa..suka hati dia laa,janji dia happy n sonok sambut anak buah yg sulung nie..
aku cm biasa mencukupkan bahagian2 tenaga ape yg tak cukup..insyaallaah segalanya berjalan dengan lancar Ahad nie..AMin..

bulan depan besday akuh...huh,sdah nk masuk umur 24 tahun dh ..terasa tua dh nie..tahun dpan masuk dh suku abad..apakah jasa n bakti aku kepada DIRI aku
sendiri,KELUARGA,BANGSA dn NEGARA..huh,panjangnye perjalanan hidop aku ni lagik...banyak je benda yg berlegar di kepala otak aku ni..insyaallah aku akan fokus satu persatu dn selesaikan dengan chantek dn indah..utk memeberikan hadiah dan two thumbs up kepada diri aku..aku nk start satu hobi baru,yang aku rasekan akan menjadikan life aku lagi mencabar dan thrill dari biasa2..huhuhhuhuh..aku nk men mOuntain bike ..huhhuh..that's it!!satu keputusan yg bijak dan cerdik..so bilak digabungkan BIDIK...huhuhuhuhu
best woo,aku dh start surfing n mencari info2 pasal game nie..best..tak leh bagitau banyak2 lagi,coz aku pon tgah baru nk belajar..insyaallah xda aral melintang sebelum besday aku ni..aku akan beli sebijik mountain bike yng agak moderate ckit harga dia..huhuhu..xsabarnye..xpe,BERSABAR adalah separuh dari IMAN..dan BERSYUKUR adalah separuhnya lagi..so aku kena redha dn tawakal dengan segalanya ape yang berlaku..baru lah kita hidup ni bagaikan BERSENANDUNG..huhu..seharusnya hidup ini harus BERSENANDUNG sambil BERBUDI.. :) insyaallah akan ada sinar dan bahagia utk kita.. AMIN..

No comments: