Sunday, May 24, 2009

selamat tinggaL kengKawaN ..

akhirnya abis juga jangka masa study aku kt UM..huhuhuh..next month presentation lak..malam td farewell dinner kt shah village subang..dengan tema MALAM SERIBU MEMORI..memang happening n best giler..siap aku menang karaoke agi tmpat ke 3..itu pon nasib baik silap plih lagu..huh,KU DIHALAMN RINDU menjadi pilihan..kalau GERHANA konpem aku firstnye..huhuhu..two thumbs up pd kak nor n the gang..shona,jijah,yus dn len2..respect r,bertungkus lumus buat preparation tuk menjadi kan dinner ni jd realiti walaupon bdk2 kelas aku rmai yg mcam x beri full n moral support..cian gak laa aku tgk..tpi apa2pon aku dh nk abis belajar dh x lame lagi..tinggal repeat lagi 4 paper..hhhuhuh..BONGOK!!kpd diri aku,melambatkan lagik proses pembelajaran ni..huh,n duit payment..nk kena bertungkuslumus mencri duit membayar ni..beribu gak la..bayangkan aku msuk belajar ni aku byar 3 ratus je..then buat bodo n menangguh sampai laa ni..dkat2 5 angka gak laa bayaran tertunggak..tpi aku ttp percaya segala benda dalam dunia ni bolih adjust,cuma kita mau atau tak mau saje..berbekal kan semangat nak belajar lagik n tanggungjawap pd dua2 org tua aku yg x terlunas n sedikit ketebalan muka..aku gagahikan jugak perjalanan ini..tpi segala yg tertulis mmg suratan..tiga kli bljar ckup laa utk mndpatkn sehelai sijil bermaruah ni.ada hikmah kenapa Tuhan mengaturkan aku belajar sampai 3 kali bru nak dpat sehelai sijil..aku terima dengan redha dn gumbira.. :)

tpi seriously aku akan merindui kawan2 kt dlm kelas ni..UMCCED..PDEBM 15,tertulis lagi satu sejarah dn sejuta memori di dalam sudut hati ku ini..antara benda2 yg bolih membuatkn aku happy dn rileks adalah biel aku pg ke kelas ngn bdk2 nie..best gile,sume enjoy n friendly..method of study pon menarik n mudah tuk difahami..n paling best every month ade GRUBB PARTY tuk farewell lecturer yg mengajar subjek bulan tuh..huh..memang best..thank you guys,walaupon ade yg name aku x hapal n kenal sepenohya..tpi korang memang best..all the best in ur lIFe..tinggal apli je ape yg dh blajar kt sane..hopefully will meet u guys at the TOP... :)

No comments: