Monday, December 29, 2008

Kahwin......oh Kahwin....



uishh..sabtu lepas selamat laa seorang bestfren aku mendirikan umah tangga dengan gadis yang dicintainya..huhuuh..meriah jugak laa...konvoi yang tak berapa nak konvoi dengan kengkawan aku kerana masing2 mengamalkan prinsip dan janji-janji melayu yang biasa kita dengar..ramai x ramai dekat 30-40 jugak laa member2 aku yang hadir..cukup meriah dan happening bgi aku,walaupon acara yang dibuat agak jauh ke dalam ceruk2 kampung kat area melaka..apa2pun tahniah dan semoga berbahagia ke anak-cucu kepada sahabatku Ahmad Firdaus Che Zulkilfli...akhirnya berjaya jugak ko melaga-laga lubang kencing ko dengan orang yang ko cintai dan kasihi dengan keadaan yang suci dan bersih....ada statement yang pernah aku dengar dengan kengkawan dan unsur2 yang berasas, setiap kali kita berjimak dengan isteri kita umpama kita membunuh 7 ekor syaitan...dan ada juga yang cakap mcm kita bunuh org Yahudi..wallahuallam..
hehehe..sorang sahabat aku dh selamat..bulan 1 nie der sorang lagi...bulan dua dan lima der agi gak..uisshhh..yang aku ni biLA?????x sabar jugak aku nak melaga-laga kan lubang kencing aku ni dengan pasangan aku..apa-apa pon aku kena bersabar...banyak lagi benda yang perlu diuruskan dan diselesaikan,mungkin Allah S.W.T x jodohkan aku dengan mana2 lagi kaum Hawa lagi kerana aku x bersedia dari segi zahir dan batin..dan yan nyata Dia lagi mengetahui apa yang terbaik untuk aku..apapapon yang ditentukan olehnya,nescaya aku akan menerima segalanya dengan redha..Kahwin nie bukan benda men2,tanggungjawap tu aku rase amatlah berat,bukannya pasal nak melagakan lubang kencing masing2 jer..ish--ish2x kalau pkir nafsu jer,baik x yah kahwin..hehehe...isteri tu adalah anugerah..dan perkahwinan itu bukanlah satu destinasi tetapi sebuah perjalanan yang panjang untuk ditempuhi bersama-sama meranjau onar dan duri..hhuhuhuhuhu..JIWAnya aku...x sabar nak kahwin laa..air dh naik kepala nie..maksiat bersepah-sepah sangat arini disekeliling..aku set target la untuk tahun 2009 nie,kalau segalanya berlaku dengan cantik aku nak kahwin 20haribulan September2009 @ 20092009..amacam best tak..? :p

pic 2 time member aku kahwin


muka bini dosh ketakutan dalam mengambil gambar..apapapon semoga live happy till ending..




pose bergaya dari mamat nie..uiisshhh!@!!


mamat botak pakai baju putih yang paling excited nie x leh blah, muka dan kening menunjukkan semangat untuk berkahwin yang tinggi..huhuuhu..




No comments: